FÖR DIG SOM HYR LOKAL AV OSS

EN NÄRVARANDE FASTIGHETSÄGARE

 Vi finns nära Er

Atlasmuren är alltid nära tillhands. Vårt fastighetsbestånd är samlat så att vi aldrig är längre än 10 minuter bort från fastigheterna under kontorstid. Vår ambition är att underlätta Hyresgästernas vardag genom förebyggande arbete samt kvalitativ och snabb service. Vår erfarenhet är att korta beslutsvägar i kombination med egen personal i samtliga led är en framgångsfaktor. Det gör att vi kan uppnå en hög och jämn servicenivå, hantera och avhjälpa inkomna ärenden effektivt samt ge snabb återkoppling.

Vi vill underlätta Er vardag

I våra fastigheter ska ni som Hyresgäst känna er trygga i att er verksamhet skyddas från onödiga avbrott. Med modern teknik för brandlarm, styrsystem, passersystem och bevakning kan vi kontrollera och avläsa fastigheterna i realtid. Besiktningar utförs löpande av våra medarbetare i syfte att förebygga och avhjälpa brister. Entréer, trapphus och övriga gemensamma utrymmen ska alltid hållas rena och fräscha. Avfallsrum ska vara i gott skick med möjlighet att sortera avfall i flertalet fraktioner. Lokalerna och inomhusklimatet ska uppfylla myndighetskrav och vår strävan är att hålla Boverkets och Socialstyrelsens rekommenderade inomhustemperaturer för kontor.

Närhet till kommunikation, rekreationsytor och närservice

Våra fastigheter är strategisk belägna utanför tull med goda kommunikationer via buss och/eller tunnelbana/tvärbana. Läget medför dessutom stor tillgång till parkeringsmöjligheter för såväl bilar som cyklar.

Rekreationsytor för lunchpromenader och utomhusträning finns i anslutning till samtliga fastigheter. Inom gångavstånd finns även god tillgång till lunchrestauranger, caféer och närservice.

Har Ni frågor till oss?

Har du som Hyresgäst några frågor eller funderingar så når du oss på Atlasmuren lättast via mejl och/eller telefon.

Eventuella ärenden läggs in i formuläret för felanmälan och hanteras så snabbt vi bara kan!

TRE GENERATIONERS FASTIGHETSKOMPETENS

Ger Er fokus på rätt sak, Er verksamhet!

  • HÅLLBARHET

    Atlasmuren har en miljöpolicy framtagen för miljö och hållbarhet i syfte att minska klimatavtrycket från våra fastigheter. Vi strävar efter att ständigt förbättra och effektivisera våra fastigheters energikonsumtion, öka sorteringsgraden för avfall samt optimera resurser. God moral och etik gällande mänskliga och sociala värden ska genomsyra vår verksamhet där vi årligen stöttar utvalda välgörenhetsinitiativ.

    Miljö-och klimatmässig hänsyn tas i alla beslut där det är tekniskt möjligt och ekonomiskt försvarbart i enlighet med vår miljöpolicy.

    Läs mer

  • TRIVSEL & PERSONLIG SERVICE

    Att vara till nytta för kunden och hålla en hög servicegrad är lika viktigt för oss idag som när vi startade för mer än 50 år sedan.

    När Hyresgästerna trivs i sina lokaler och kan utveckla sin verksamhet stannar de länge. Det ger stabilitet för alla parter och bevarar kvalitet och funktion.

    Läs mer

  • SKRÄDDARSYDDA LÖSNINGAR

    Atlasmuren förvaltar sina egna fastigheter med egen personal vilket innebär att det blir enkelt för oss att ge god service till våra Hyresgäster.

    Vi vet att skräddarsydda lösningar är en viktig del för att företag ska kunna bedriva sin verksamhet funktionellt och effektivt.

    Här tar vi ansvar för att det praktiska blir åtgärdat så att ni kan fokusera på det viktiga, den egna affären.

    Läs mer